دانلود آهنگ محسن چاوشی و ایمان غلامی حراجی+ متن

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

ایمان غلامی یکی از خوانندگان عرصه موسیقی پاپ مدتها قبل آهنگ حراج
 
از محسن چاوشی را ریمیکس کرده و با اضافه کردن صدای خود به این
 
آهنگ آن را دوصدایه کرده اند که میتوانید از لینک در ادامه دانلود نمایید
 
 ریمیکس آهنگ حراج

حراج

 

 

محسن چاوشی:
 
خیال نمی کرد دلم که بی خیال من بشی
اما تو بی خیالی ها محال مال من بشی
منتظرم نموندی تو ازدواج کردی
آتیش زدی به هستیم عشق و حراج کردی
مرده ی خنده هات و به خاک غم سپردی
رفتی و این قمار و از من ساده بردی

ایمان غلامی: 
روا نبود که اینجوری از دل تو جا بمونم
روا نبود با این همه تنهایی تنها بمونم
حیف دلم که پیش تو موند و به هیچکی دل نبست
حیف دل صبور من که عاشقت بوده و هست

محسن چاوشی:

روا نبود که اینجوری

طعنه به طعنه می گن و خسته نمیشن آدما
با این همه زخم زبون مثل اتیشن آدما
عروسی تو با کیه ؟؟؟؟ که من خبردار شدم
کی اومد و چی گفت که من پیش چشات خوار شدم
روز عروسی تو و عزا گرفتن منه
تو شادی و ببین که غم چه جور دلم رو می شکنه
 ایمان غلامی:

روا نبود که اینجوری از دل تو جا بمونم
روا نبود با این همه تنهایی تنها بمونم
حیف دلم که پیش تو موند و به هیچکی دل نبست
حیف دل صبور من که عاشقت بوده و هست


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت19:37---13 خرداد 1393
سلام لطفا میشه متن این اهنگ کردیو بذارین خیلی قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک